Comparar les llistes

Iniciem el lliurament de 21 nous habitatges a Cervera. De WIP a habitatges accesibles

Iniciem el lliurament de 21 nous habitatges a Cervera. De WIP a habitatges accesibles

Espai i Viure ens agrada mirar més enllà. Ens agrada veure potencial on altres només veuen oblit. I avui, us volem explicar una d’aquelles històries que ens fan sentir orgullosos de la nostra feina: la transformació d’un edifici que havia quedat aturat en el temps.

Un edifici oblidat, una oportunitat recuperada

Fa poc més d’un any, vam adquirir un edifici situat al Carrer Rosa dels Vents de Cervera, a la comarca de la Segarra. Un immoble que portava anys aturat, mig oblidat, esperant que algú li tornés a donar vida.

Això era una WIP (Work in Progress) : aquelles construccions que han quedat incompletes o en desús i que, amb visió, treball i dedicació, poden convertir-se en alguna cosa realment especial

Més d’un any de feina: de l’oblit a la llar

Des del moment de l’adquisició, ens vam posar mans a l’obra. Hem dut a terme una reforma i  actualització  de l’edifici per convertir-lo en el que avui és: 21 habitatges moderns, funcionals i plens de llum, a punt per estrenar.

La nostra filosofia: segones oportunitats

A Espai i Viure creiem fermament en les segones oportunitats. Un immoble oblidat no és un immoble mort; és una oportunitat esperant a ser descoberta.

Amb aquest projecte a Cervera, ho hem tornat a demostrar. Hem recuperat un edifici que havia quedat enrere i l’hem transformat en habitatges dignes, accessibles i de qualitat, contribuint a dinamitzar l’oferta residencial a la capital de la Segarra.

Vols conèixer el projecte?

Si tens curiositat per veure com hem transformat aquest edifici o estàs interessat a conèixer les promocions que tenim en marxa, vine a visitar-nos o consulta la nostra web. A Espai i Viure continuem buscant nous reptes, nous edificis oblidats als quals tornar a donar vida.

Perquè cada immoble té una història. I nosaltres l’ajudem a escriure el següent capítol.

#EspaiIViure #Cervera #Segarra #Rehabilitació #HabitatgesNous #WIP #SegonesOportunitats #PromocióImmobiliària

img

Úrsula Madueño

Entrades relacionades

Presentem ESPAIS IV: 25 nous habitatges a Salt, al costat de l’Hospital Santa Caterina

A Espai i Viure seguim creixent i ampliant la nostra presència al territori. Avui tenim el plaer...

Continua llegint
Úrsula Madueño
per Úrsula Madueño

Descobrim el Talladell: un poble amb encant a un pas de Tàrrega

A Espai i Viure ens agrada descobrir aquells racons amb personalitat, llocs tranquils que...

Continua llegint
Úrsula Madueño
per Úrsula Madueño

Espais III a Sarrià de Ter: Lliurament de 5 Cases en Filera amb Disseny i Confort

Ens omple d’alegria comunicar que acabem de lliurar les claus de la promoció Espais III,...

Continua llegint
Úrsula Madueño
per Úrsula Madueño
×ATENCIÓ: Cookies no configurades en l'idioma actual. Revisa la teva configuració al plugin, gràcies!